Shipping issue with Tracking info

Can anyone help me here my sons order shows shipping and in transit but its been like that for almost 30 days he ordered it a day later than me and i got mine already.

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did you get help ? i’ve been waiting since August and still got no replies or package

No not yet still waiting for a respond

Are you still waiting for your too?

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Good morning ,

I still do not have news of the package, what is happening?

They do not update the information since 12/30/2021

I send emails and receive no response.

That’s incorrect. They last updated the numbers on 23/1/2022 and are on chinese new year holiday at the moment, so will be slower to respond.

The package has already been delivered, on December 15 the last movement is December 30.
Almost 45 days have passed since it left the factory and nothing.

Is it normal for it to take so long?

Thank you

yes !! still waiting

I see that everyone have too wait :sob: but I’m personally think it’s not nice without any information from company. We paid a lot of money but contact is vey low level…
I’m waiting now more than 1 month. Send email with questions and nothing…so irritating me

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Same here. Tracking system here shows no movement. Emailed support got no reply. Anyone know what courier they use over in China? Perhaps can track on its website. I am in Melbourne. When Emo comes down under, I believe it will be taken by the screwed up Aramex?

Good afternoon/evening you can try to track by Global Caniao Parcial Tranking / 17Track

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Still says the same thing thats its on transit to a usps.

so true !! at lease answer our emails , assure us that’s our money is not gone with the wind !

Believe its chinese new years and that probably why they havent replied.

Hasta Ahora no se nada de mi pedido , alguien puede ayudarme
no tengo novedades de mi paquete salió el 15 de diciembre.

por favor envió correos y nadie responde.

Generalmente los envíos desde China suelen tardar un més, un més y medio para llegar a España o Suecia. Supongo que a Perú llevará un tiempo similar. Prueba a enviar de nuevo tu pregunta a Wayne_Small porque creo que hubo un malentendido la primera vez que preguntaste. Él entendió que te referías a la actualización de la página Web y tú probablemente te referías a la actualización del “tracking” de tu pedido.
Buena suerte.

al parecer hubo un mal entendido , pero quisiera que alguien me ayude , la verdad el Emo es para mi Hijo ya me preocupa esta muy ilusionado.

gracias

Christian.

Vuelve a hacerle la pregunta a Wayne_Small en inglés a ver si te puede ayudar o te puede indicar a quien preguntar.
Tienes que tener en cuenta que las fiestas por el Nuevo Año En China duran hasta el 15 de febrero, así que puede que tarden en responderte si te redirigen a algún departamento de Atención al Cliente localizado en China.
Paciencia, que seguro que todo se arregla. :upside_down_face: