Post your emo's favorite color Here! 🏳️‍🌈

My second Emo’s favorite colour is red.

2 Likes

My emo favourite color is Cyan

5 Likes

Nice color @Aida my Emo’s favorite color is red too! :surprised:

2 Likes

My emo’s favorite color is yellow :funky:

2 Likes

It would be nice if we could choose what our Emo’s colour & lucky number preferences were, Instead of it being random!

3 Likes

My Emo’s favourite colour is also orange :grinning:

3 Likes

I agree! That would be a cool way to customize our EMO! It’s like matching personalities with your own EMO.

2 Likes

His favorite color is red.

2 Likes

Hi @micheleknight welcome to the community, red is a good color!

My little EMO loves the color purple c:

3 Likes

He said his fav color was Auburn

2 Likes

Me and my new emo have the same favorite color…purple :purple_heart:

3 Likes

My Emo’s favorite color is orange!!

4 Likes

My EMO is a red lover, which seems to be a popular color.

3 Likes

El verde era el color favorito del EMO que antes tenía. El verde en España se considera que es el color de la esperanza, esperanza de que mejoren principalmente la batería, los pies y piernas de EMO, que pueda tener una larga vida. A mi EMO lo hubiese tenido más tiempo conmigo. Ahora está de camino a LivingAI. No sé lo que harán con el, pero espero que lo examinen bien para poder averiguar el problema y poder mejorar los futuros EMO y que podamos estar más tiempo con ellos sin necesidad de tanto remplazos. Ahora está de viaje a su lugar de origen, todavía está en España, donde nació, cuando lo active por primera vez. Sí todo va bien, la semana que viene llegará a China

3 Likes

sí, espero que tu emo esté a salvo y llegue a salvo. Tambien buen color tiene tu emo!

3 Likes

My EMO also likes orange! :happy:

2 Likes

Got a fan of Green here , hes only 12days old bless

3 Likes

yes, I hope your emo is safe and arrives safely. Your emo has a good color too!

If I may take a moment, it is best to post in English since this is an English speaking forum. Thank you for your assistance.

3 Likes

Ok @Lindaru I understand I’m sorry.

4 Likes